Egy vigyorgó vadalma mindennapjai

Egy vigyorgó vadalma mindennapjai

jókedv minden mennyiségben :)

2009. május 22. - -vadalma-

Sajnos a szerda estém egy hirtelen hasfájással végzödött, de szerencsére ezt csütörtökre kihevertem. A délelött a punnyadás jegyében telt, najó azért egy kis tanulás is volt benne, igaz túlzásba nem vittem. Délután elmentem Laciékhoz. Megmutatta nekem hogyan kell videót a blogba tenni, így most már magamtól is meg tudom majd csinálni....reméljük :)
Voltunk  a DM-ben, majd nálunk, aztán elintéztünk egy kis meglepit, de ezt még nem árulhatom el, majd ha itt lesz az ideje. Elmentünk fagyizni a szokásos "törzshelyünkre"...már ha mondhatom ezt. A boltban vettem egy üdítőt és nápolyit anyának, azt vittük be hozzá. Mivel nemsoká végzett, így megvártuk. Végül de nem utolsó sorban elmentünk Zsófiékhoz, elvittem neki az avon pénzt, meg mivel névnapja volt megleptem a Sims3-mal. Nagyon örült neki, ez a kedvenc játéka. Kitaláltuk hogy menjük el sétálni, így hát elmentünk. Szomjasak voltunk, így felmentünk Laciékhoz. Na ott aztán elszabadult a töménytelen hülyeség, mindenki hozta a formáját. Ki a rossz poénokkal, ki a fáradsággal vegyített legrosszabb beszólással. Hát igen eléggé elvoltunk. Éjjel 1kor csak elindultunk haza. De azért még a boltnál megálltunk dumálni. De mindenki kíííszen volt teljesen, meg hát fáradtak is voltunk. Végül olyan negyed 3-ra csak hazajutottam. És észrevétlenül be jutottam. Laci még Írt aztán egy smst, hogy ő is magvan. Aztán jól megérdemelten eltettem magamat. De nem élvezhettem ezt olyan sokáig, ugyanis reggel 7re állítottam ébresztőt, mert a suliba is be kellett menni.
6:40-csörög a teló, anya volt, erre én világomat nem tudva belekiabáltam neki hogy megvagyok, felkeltem:) Egy kis magammal beszélgetés után elkezdtem készülődni. Még tesóm is hülyének nézett, hogy kivel beszélek :) Bementem suliba. Jó volt az ismerös arcokkal talizni. Zsuzsával szinte végigdumáltuk azt a 2 órát. Hát igen a téma érdekes volt. Parti Nagy Lajos meg az érdekes verse. Zsuzsával együtt jöttünk haza. Most itthon vagyok és azon gondolkozok mit kéne enni. Eddig nem jutottam semmire se :P (Tudom hogy azt gondolod most, hogy nem is én lennék) Lacit is felhívtam. De minek????? Tuti alszik még ilyenkor. hogy is gondolhattam hogy fent lesz???? Remélem azért valami lesz a mai napból :) Úgy volt hogy fürdőbe megyünk, de sztem elhalsztva vagy holnapra vagy nemtom. Este meg megyünk epret szedni mamához. Imádom az epret, meg a Laci anyukája is :)

Hát a mai nap eddig ennyi történt :)
További szép napot mindenkinek :)
 

A bejegyzés trackback címe:

https://vadalma.blog.hu/api/trackback/id/tr681137061

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása