Egy vigyorgó vadalma mindennapjai

Egy vigyorgó vadalma mindennapjai

Ismét eltelt egy hét :)

2009. május 29. - -vadalma-

Hát igen, újabb hét telt el. Ezalatt igen sok minden történt. A hétvégén szombaton kimentünk a fürdőbe, elég jó idő volt. Igaz nem sültünk feketére, de kezdetnek nem volt rossz. És nagyon finom kaját ettünk (Laci sertéspörköltet, én meg brassóit). Biztos lesz még alaklmunk kimenni, és persze egy kis színt is szerezni :)
A vasárnap is elég gyorsan eltelt, aktív pihizés meg miegymás. Hétfőtől pedig belevetettem magam az aktív tanulásba, vagyis csak azon voltam. Najó azért napi 1-2 tétel nagy nehezen csak lecsuszott. Hát emelett kicsit többet is gépeztem ugyanis Laci feltette nekem a sims 2-t, és elvoltam vele:)
Így hát kevesebb idöm is volt a bejegyzést megírni.
Megalkottam a jövőbeli énünket, hogy miként éljük mindennapjainkat az álomházunkban:)
Mivel anya 2 nap is egész nap dolgozott, a háztartási munkák énrám szakadtak. Takarítás, mosás, mosogatás-amit annyira nem szeretek, bevásárlás, meghát a legkedvencebb házimunka, a főzés. Csináltam is finom pörköltet, meg rakott krumplit. A dicséret se maradt el, ugyanis Szívemnek nagyon ízlett, és hát ezek a kedvenc kajái. Jut eszembe a csersznyefánkon most érnek a cseresznyék, és késztetést éreztem arra, hogy  arassak egy csöppet:)

Az epren kívül ez a másik gyümölcs amit imádok. Meghát a barack, aminek igaz még nincs szezonja, de ami késik nem múlik.
Ma pénteken ismét voltunk bent a suliban. Nyelvtan tételeket beszéltünk meg. Érdemes volt bemenni, ugyanis megtudtuk a matek és a töri eredményeket. A matek 3as lett, aminek én személy szerint örülök. Hát azért volt aki annyira nem. A töri 55 pontos lett, de szerintem szóbelivel simán megcsinálom 4esre. Vagyis remélem sikerülni fog. A német meg a magyar majd kedden akkor kiderül:)
Ezenkívül a mai napra szalonnasütést terveztünk, de sajnos az időjárás keresztbe tett egy csöppet. Reggel még a kiskabátot is vissza kellett venni, annyira szar idő lett. Hát akkor mondom nézzük meg akkor a kaszkadőrshowt, ami nem is lett volna rossz de Niki írt hogy nem tud jön. Felhívtam hogy jöjjön el, mert akkor vasárnap is megtudjuk nézni. persze ha az idő nem cseszi ezt is el. Tehát most itt ülünk és várjuk Nikit:) pill... most küldött smst...elindult:)
Jajjj mamát még nem hívtam fel, ezt mindjárt meg is teszem, ugyanis ma van a születésnapja:) BOLDOG SZÜLINAPOT MAMA!!! 

Hát akkor mára ennyi lesz ez a bejegyzés, pontosan nem tudom mikor fogok írni, merthát mostmár ideje lenne tanulni, de intenzíven:)

Ááááá közbe Niki is megjött, szóval unalomnak helye nincs, ha 3 poéngyáros találkozik.... :)
Najó tényleg megyek, majd jövök nemsoká:)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://vadalma.blog.hu/api/trackback/id/tr661151986

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása