Egy vigyorgó vadalma mindennapjai

Egy vigyorgó vadalma mindennapjai

The weekend :)

2009. május 31. - -vadalma-

Ez a hétvége is esménydús volt. Minden a péntek estével kezdődött. A hangulat igen a tetőfokán volt. Először Niki gépét csináltuk meg, ami nem egy könnyű feladatnak tünt. Közben egy filmet is megnéztünk, a címe: Felkoppintva. Igaz én már másodjára láttam, de a film vége akkor is újdosággal szolgált, ugyanis elsőre nem sikerült végig nézni. Rengeteget nevettünk, már-már a hasam is fájt. Azért egy kis nosztalgiálás a régi időkről is belefért. Olyan fél 1 körül haza is értünk. Mivel Niki kocsival jött, hazavitt minket is. Utána szegény Szívemnek egyedül kellett haza sétálnia este a sötétben meg a hidegben. Kajáltam még egy kis rakott krumplit, meg megnéztem a Hősöket, majd lefeküdtem aludni. Valahogy nem jött álom a szememre, felhívtam Lacit, hogy haza ért-e.Aggódta miatta. Majd skype-n beszéltünk még egy kicsit. Mondta hogy szerzett kedvezményt a kaszkadőrshow-ra.3 órakor csak elfáradtam és egyből el is aludtam.
Reggel viszont korán keltem, 7 órakor mert ajándékot kellett vennem, meghát gyalog  mentem Laciékhoz is. Sikerült is jándékot vásárolni, meg vettem magamnak egy topitáskát. Igaz nem rózsaszín, meghát nem olyan amilyet szerettem volna, de a lényeg hogy van. Eljöttem aztán Laciékhoz. 10 re ahogy megbeszéltük és most kivételesen nem késtem. Megpróbáltuk életre kelteni a webcamomat, eddig semmi sikerrel. Végül még a Laci gépe is bemondta az unalmast. így hát azt is formázni kellett. Aztán átmentünk mamához Ebesre, felköszöntöttük szülinapján. Csinált húslevest, meg pörköltet, ami mindenkinek nagyon ízlett. Jól be is laktunk belöle, és meglepiként még torta is volt, ami nagyon fincsi volt. De azért az eperaratás és a giliszta-vadászat se maradhatott el. Jól éreztük magunkat. Délután folytattuk gépjavítást, a tételek szkennelését, meg miegymást. Aztán haza ugrottam, anyával is dumáltunk. Miután vissza értem, punnydás volt 1000rel. Meghát az idő is elég szar volt.
A vasárnap is az aktív pihizés jegyében telt. Úgy volt hogy Csilla is jön tételezni, de felhívott hogy nincs kedve, meghát az idő is elég gány volt. Egész nap esett az eső. Megnéztük a Kabalapasit. Hát mit is mondjak, olyan 1szer megnézős film, de jó volt. Utánna elkezdtük az Éjszaka a múzeumban című film 1. részét megnézni, de nem néztük végig, ugyanis elmentünk megnézni a Kaszkadőrshowt. Az  rossz idő ellenére is megrendezték, szerintem nagyon látványos volt,nekem nagyon tetszett, bár Laci azt mondta hogy a tavalyit sokkal jobban élvezték. Képet ugyan nem tudtunk csinálni technikai okok miatt, de csináltunk pár videót is, majd nézzétek meg :)
Miután hazajöttünk, befejeztük a Az éjszaka a múzeumban című filmet. Nagyon jó film, tetszős. (Részletek a következő bejegyzésben)
Majd utánna megnéztük a videókat, amit csináltunk, meg kajáltunk. Majd elkezdtük nézni Az elsüllyedt város kincsét, de én már láttam, szóval kicsit aludtam rajta:)
Nagyjából ennyi történt. Ma ismét elkezdődött egy újabb hét. Aktívan tanulni fogok, de most tényleg. :) Laci azt mondta úgyse fogom betartani, de megmutatom neki hogy képes leszek. Jajjjjjj holnap derülnek ki a jegyek. Félek egy kicsit, de remélem minden jól sikerült azért. Asszem elteszem magam a következő bejegyzésig, amit nem tudom mikor írok:) Addigis íme a kaszkadőrshow-n készült videók:)


A bejegyzés trackback címe:

https://vadalma.blog.hu/api/trackback/id/tr461155751

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása