Egy vigyorgó vadalma mindennapjai

Egy vigyorgó vadalma mindennapjai

today :)

2009. június 02. - -vadalma-

A mai nap egész jól indult. Szegény Lacinak ugyan suliba kellett mennie, meg dogát írnia, amihez semmi kedve se volt. Én még lustiztam egy kicsit, majd neki kezdtem a földrajz tételeket összeszedni Csillának. Majd haza ugrottam kinyomtatni az irodalom tételeket, egész jól haladtam vele. Majd délután visszamentem a suliba, mert ma lehetett megtekinteni az írásbeli eredményeit. Hát mit is mondjak.....egész jól sikerültek (eddig) :)
Magyar:77%
Német: 76%
Történelem: 61%
Matek: 48%
A délután hátralevő részében befejeztem a Csilla tételeit, meg a gépemet tettük helyre, mert hát a változatosság kedvéért bemondta az unalmast. Mindjárt sétálni indulunk, mert hát ki kell a fejünket szellőztetni, meg mostanság valahogy minden összejött Lacinál, a hangulata sem 101es: a suliban a dogák, meg úgy összeségében minden. Pedig én itt vagyok mellette és segítek neki amiben csak tudok, de néha én is tehetelennek érzem magam. Ezt neked üzenem: Don't woory, be happy :)

Ja és ha erre a képre nézel én jussak eszedbe:)

A bejegyzés trackback címe:

https://vadalma.blog.hu/api/trackback/id/tr791159928

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mano2 2009.06.03. 22:26:08

Tündérkém, ez a kép nagyon ari lett! :) Mindig mosolygok, ha ránézek. :)
De tudod nagyon jól, hogy soha soha de soha nem tudok másra csak rád gondolni! Nekem mindenről te jutsz az eszembe! :) Mindig gondolok rád és ha fizikailag, testben nem is, de lélekben mindig próbálok veled lenni. :)

Hála neked tegnap a rosszkedvem is elszállt és sikerült optimistábban felfogni a dolgokat, ha te nem lennél nekem, nem is tudom mi lenne velem! :)

Köszönöm, hogy itt vagy nekem! ♥
Köszönöm, hogy szeretsz! ♥
Köszönöm, hogy szerethetlek! ♥

A te kis Manicusod mindig itt lesz neked Pofikám, hogy segítsen, támogasson, vigasztaljon, felvidítson, szeretgessen, kényeztessen, meghallgassa a megtanult anyagokat, megnézzen veled egy (vagy sok) filmet, romantikusan eltöltsön veled egy esét, elmenjen veled fagyizni vagy enni egy hambit, vásároljon veled, hallgassa az édes aranyos kis butaságaidat... és még reggelig sorolhatnám! :) Az legfontosabb pedig az, hogy mindezt akármikor szükséged van/lesz rá. :)

♥ SZERETLEK! ♥
süti beállítások módosítása