Egy vigyorgó vadalma mindennapjai

Egy vigyorgó vadalma mindennapjai

Eredményhirdetés, bankett, Sirius, szalonnasütés meg miegymás :)

2009. június 21. - -vadalma-

Szerda délután tehát megvolt az eredményhirdetés. Mindenki izgalommal várta, hogy milyen eredménnyel zárta ezt az 5 évet. Mostmár én is a kezemben tarthatom:  És büszkén mondhatom érett vadalma lettem
Az esti érettségi bankett egész jó sikerült. A Nelson éttermben volt a vacsi, kétszemélyes tálakat kaptunk. Nagyon finom volt, mindenki jól belakott belöle. Egész jó volt a hangulat, a tanárok többsége eljött. Egész sok fotó is készült, de majd megszerzem és teszek fel néhányat. Ofőnkkel is összetegeződtünk, bár nagyon fura lesz. A buli az Aladinban folytatódott, bár nem akartam elmenni, de végül is csak elmentem, mert rábeszéltek, hogy ne hagyjam ki, meghát szinte mindenki ott volt. Mondom miért is ne, ez az utolsó este az osztállyal. Igaz nem mindig éreztem jól magam köztük,meghát mindig is visszahúzódó voltam, de így ez az 5. év nagyon jól telt, közelebb kerültünk egymáshoz a szalagtűző, a szerenád, az érettségi következtében, és rájöttem nem mindenki olyan, amilyennek mutatta magát. Az este jól telt, iszogattunk, beszélgetteünk, együtt bőgtünk az ismerős zenékre, amik összekötik az osztályt. Nem is gondoltam volna hogy sokáig fogom bírni. Nagyon jól esett amikor többen is azt mondták,hiányozni fogok nekik, bár tudom ez a mondat is a pia hatása volt. Majd meglátjuk. Hajnal fél 5re értem haza. Már annyira túljutottam a holtponton, hogy nem is voltam álmos. Le se feküdtem, hanem bekapcsoltam a gépet. Láttam Laci is fentvolt még, írtam neki. Reggel olyan fél10 tájékán tesóm ment el, az volt az utsó kép amire emlékszem, majd az amikor pittyeg a Skipe meg az MsN, meg a teló h SMS jött. Hát mit ne mondjak bealudtam egy olyan 20 percet. Utánna nekiálltam főzni, csináltam zöldséglevest, meg májat sütöttem. Katicával is beszélgettem, aki aznap kapta meg a csomagját, amit küldünk neki (egy katicás párnát, meg egy énköltötte versikét) Annyira meghatódott, hogy sírt. Erre én is bőgni kezdtem. Délután jött Zsófi, elhozta az Avon újságot, megutánna mentünk a városba. A postán befizette a csekkjét, utánna felmentünk Lacihoz. Megcsináltattam a PhotoHall-ban az igazolványképemet, majd elmentünk fagyizni. Utánna ismét Lacihoz mentünk és filmet néztünk: az Ottalvós buli. nagyon aranyos film volt, de mindenki fáradtan nézte végig, főleg én meg Laci akik nem is aludtunk. Miután hazaértem, egyből a kicsi ágykómban álomra hajtottam a fejem. Péntek reggel viszont korán keltünk, ugyanis bementünk Debibe leadni a jelentkezési lapot a Siriusba. Igen szeptembertől oda fogok járni, a média szakra. Már alig várom hogy sok új emberkét ismerjek meg, meghogy végre élvezzem azt nem kell annyit tanulni. Utánna leugrottunk még Ebesre mamához, aki ismétcsak finom ebéddel várt minket, és meglepi volt hogy anya is eljött. Kaja után egy hatalmasat szundiztunk. Jól esett a pihi. Este Laci megmutatta nekem a sims3-at, és azzal elvoltam. Hazakísért, majd megnéztem még a Hősöket, utánna eltettem magam. Szombaton 10.15kor keltem. Bekapcsoltam a gépet, msn, ír Zsófi hogy Csabi mégiscsak jön, szóval a szalonnasütés meg lesz-e tartva. Gyorsan elmentem vásárolni, meg utánna Lacit is felhívtam, hogy jöjjön, de sajna Niki nem tudott eljönni, mert van táblázva jövő hétig. Utánna nekiálltam takarítani. Az idő elég gyatra volt, aszittem el kell megint halasztani, de szerencse nem volt semmi gond. A hangulat jó volt, sokat kajáltunk, dumáltunk. Estére mindenki kifáradt. miután Laci is elment, megfürödtem, hajat mostam, mert nagyon füstösen nem feküdhettem le. A vasárnap tényleg az aktív semmittevéssel telt/telik. Most is blogit írok, dumálok Katicával meg Botival, meg simsezek. Pihi 1000rel.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://vadalma.blog.hu/api/trackback/id/tr151198802

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kissvaccak 2009.06.22. 15:43:44

Tündérke, mintha egyre többet szerepelnénk a blogiban a "kettesszámú" FőnökÚrral :D:D:D
Örülök, h egyre többször van alkalmunk beszélni!!!!
süti beállítások módosítása